Självlysande medaljong

Igår fick jag hem vad som förmodligen kommer bli mitt nya "aldrig ta av sig"-halsband. Det är en silverfärgad medaljong som innehåller en självlysande "sten". I dagsljus är den vit och lite transparent men i mörker är den blå. På bilden nedan försökte jag ta en bild i totalt mörker direkt efter att jag packat upp den, men efter att ha haft den på mig insåg jag att den kan lysa betydligt starkare än så - och det behöver inte ens vara riktigt mörkt för att den ska skifta färg! (Bilden i mörkret gör den inte alls rättvisa då mobilen har svårt att fokusera i mörker...)

Jag vet inte varför men det är något med dess färgskiftning och form som får mig att bli totalt förälskad i den, en känsla av magi nästan.

Jag hittade liknande HÄR.

 
Alla, Outfits/Stilinspo | |
#1 - - borntolose.blogg.se:

Men vilket fint!

Svar: Den är så fin att jag går på toa i mörker numera!
Svatantrya

#2 - - Becca Boo:

Ohh :D Magisk!

Svar: eller hur! hänger alltid runt halsen nu :)
Svatantrya

Upp