Uppe med solen

God morgon! Hoppas ni sovit gott. Själv har jag haft ångest och en sambo som pratat i sömnen.

Idag är det sista dagen jag är ledig för studier. Kommer kännas så svårt att vara på jobbet en hel dag imorgon! Speciellt efter att inte ha varit där alls på drygt två veckor. Ännu tråkigare att jag inte lyckades sova längre än till 5 när jag väl hade chansen... Nåja, man kan ju hoppas att det betyder att det blir lätt att gå upp imorgon, men den som verkligen tror på det kan ju räcka upp en hand... Inte? Nej, tänkte väl det.

Såg i alla fall ingen mening med att ligga kvar i sängen och dra mig när jag ändå har så mycket att göra så jag klev upp för drygt en timme sedan och gjorde en liten frukost-smoothie och tänkte nog värma upp med en morgonpromenad och lite övrigt jobb här hemma innan tentorna får sig en omgång.

Hoppas ni får en fin dag!

Smoothie: banan, nektarin, ananas, tropiska frukter-mix, mynta, mandelmjölk.
Avokadoröra: Avokado, en skvätt mandelmjölk, äggfri majonäs, cintronpeppar och salt.
 
Alla, Mat, Vardag | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

så gott det ser ut :)

Upp