Jag lever, tackar som frågar

Hej små trollungar! Har ni saknat mig? Det har inte jag. Jag har skrivit sluttentor och inte duschat på veckor för att sedan dra på festival och inte duscha då heller.

Som ni märker lever jag i alla fall, om än lite blåslagen som ni kan se på benen. Inget nytt under solen med andra ord. 

Ikväll är jag trött efter en lång dag på jobbet och imorgon väntas övertid. Den lilla tid som blir över läser jag böcker av fri vilja och äter kex. Som sig bör efter att man blivit godkänd i 30 högskolepoäng vid sidan av jobb alltså.

Inom ett par dagar är allt som vanligt igen, fast kanske lite bättre. Inlägg som skrivits under tiden på kontoret ligger och väntar i en hög och domänen kommer att fixas i helgen tillsammans med det övriga.

Hur har ni haft det? Alldeles förträffligt hoppas jag! Åh vad jag saknar er ska ni veta!

Alla, Vardag | |
Upp