Byte av bloggportal!

Så mitt i tentaskrivandet blev det beslutat att jag kommer att byta bloggportal och även blogga under den enkla adressen svatantrya.se. Detta är dock inget som kommer ske över en natt utan något jag jobbar på just nu. Jag kommer hålla er uppdaterade!

När vi ändå är igång och har bloggångan uppe, vad vill ni se mer av i bloggen? Jag försöker att inte driva en vanlig stureplansblogg, utan snarare tvärtom, men det gör det också svårare och snävare i vad tusan ni faktiskt tycker om att läsa om. Mina tråkiga och mer analyserande inlägg om omvärlden slipper ni inte ifrån, de är en stor del av mig och det som överhuvudtaget får mig att vilja nå ut till människor.
 
Kom med förslag så blir vi det bästa alternativet till Blondinbella sedan antika Grekland!

Angående bilden: ....blubb?
 



Alla, Vardag | |
Upp