God morgon fredag!

 För mig har det ju varit fredag hela veckan. Eller måndag. Det beror på hur man ser det. Hoppas ni sovit gott i alla fall!

Jag har nyss byggt upp mitt tenta-fort i soffan medan jag grinat till ett avsnitt av Gossip Girl (finns det något program jag inte gråter till?). Ska försöka avverka några sidor samt lite jobb innan kvällen så jag kanske kan få lite tid över till annat. Hade egentligen tänkt gå och test-träna i ett fotbollslag igår men huvudvärken gjorde att jag helt glömde bort det så hade varit skönt att få röra lite på sig ikväll istället.

 
Alla, Vardag | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Godmorgon :)

#2 - - jessy:

Grym du är! :)

Svar: tack! hade behövt fler timmar på dygnet dock haha
Svatantrya

#3 - - Hemma Hos Felicia:

vilken härlig morgon! Här pågår också tentaplugg!! :)

Svar: jag har två stycken hemtentor att skriva samtidigt. kommer på mig själv ibland att bara stirra på datorn och inte ha en aning om vad jag sysslar med.
Svatantrya

#4 - - josephine Asplund:

Mums=) Hoppas du får en underbar fredag, kram<3

Upp