Det ljuva livet tar kål på mig

Kom nyss hem från jobbet. Lyckades idag bli utskälld för att jag var trevlig. Han trodde inte att jag menade det. Rätt hade han i alla fall, gubbjävel.

Har en föreläsning att titta på, en A4 att skriva och en halv bok att läsa. Dessutom ska det lagas mat och helst hinnas äta också. Ligger i sängen och mår illa efter för stort kaffeintag i vanlig ordning och inväntar sambon och bilen. Idag är det ljuva livet fan inte ljuvt någonstans. Tillåt mig presentera gnällkärringen.

Förresten. Vad tycker vi om Youtube? Funderar på om man ska bryta av blogg-gnället med lite video-gnäll istället. När jag får tid. Typ medan jag äter frukost. Vore det något? Förmodligen inte. Men jag är ju uppenbarligen helt löjligt otrevligt trevlig, så jag frågar ändå.


Alla, Vardag | |
#1 - - Becca Boo:

Videoblogga vore nice :D Har du gjort det tidigare? Har med funderat på att börja med det.. Men känner mig alltid så mesig och ynklig.... Det är väl bara göra om man känner för det antar jag.

Svar: Alltså, jag pratar ju så groteskt jävla fult och inser det varje gång jag hör mig själv inspelad haha. Men vill lära mig klippa film, så det skulle mest vara därför då :)
Svatantrya

Upp