Foliehatten och bitterfittan har gjort det igen

Varför, VARFÖR kan jag inte bara hålla käften? Eller bara vara en vanlig jävla super-stenkastar-AFA-vänster eller en traditionell smygrasist? Varför måste jag ha så förbannat dryga saker att säga som jag sedan ändå inte kommer orka utveckla för att jag innerst inne hatar facebook-debatter?

I can feel the shitstorm i min nacke och eftersom jag inte kommer orka svara på vidare frågor får jag gå med skämskudde i en vecka efter att ha framstått som en yrande idiot utan argument, igen.

This my friends är anledningen till att jag bloggar istället.

 


#1 - - Lilly:

Så himla bra skrivet!

Svar: Tack!
Svatantrya

#2 - - Becca Boo:

Du borde verkligen inte hålla tyst! Din åsikt är OTROLIGT viktig och enligt mig verkar du vara en av få som tycks ha en sund och realistisk syn på saker.

Svar: åh, man tackar så hemskt mycket!
Svatantrya

Upp