Här sitter jag som en jävla bloggtönt

Hej på er jordlingar! Hoppas er helg har varit bra?
Min helg var ju som ni kanske förstått av bloggtorkan precis vad jag behövde. Vi drog som sagt ner till Österlen för en heldag i skogen med promenader, öl och grillning. Så jävla efterlängtat. Jag fick övningsköra hem (mvh har egentligen haft körkort i sådär 5 år men kör aldrig och är därför enligt tveksamma källor en mindre trafikfara) och alla överlevde. Efter att jag i stort sett gett upp med att försöka fokusera på studierna mitt på ljusa dagen igår, så drog vi till havet och stannade där tills solen gått ner. Sen drack jag en jävla massa kaffe inatt kan jag säga. Varför gör man så mot sig själv ens? Varenda jävla gång. Kommer upp lite fina bilder här senare i alla fall!

Var en sista sväng hos tandläkaren idag också. (FINALLY ÄR MINA TÄNDER HELA IGEN!) I väntan på att börja jobba sitter jag därför och på Espresso House och snor lite internet för att kunna blogga. Har inget material till nästa skoluppgift än så passar på att knåpa ihop några inlägg.

Så ja, min måndag är med andra ord i full gång redan. Jobbar till 21 ikväll och sen ska jag försöka hålla mig vaken nog att i alla fall förebreda materialet till kommande uppgiften. By the fucking way! Jag ska få göra ett studiebesök hos frimurarna i Kristianstad! Hur spännande?!

 
Alla, Vardag | |
Upp