hej hej hallå!

Har så mycket att skriva om att jag inte ens vet var jag ska börja. Tur är väl det för jag sitter fast i uppsatser och deadlines fram till på fredag kväll. Livet på en pinne! Har suttit med näsan i en bok om mysteriekulturer hela kvällen trots lindrig migrän och imorgon kommer jag spendera eftermiddagen på ett café för att försöka hitta min självdisciplin och både skriva på mitt PM och klippa video och.... dricka tre kannor kaffe. Seriöst. Min kropp går på nikotin och koffein just nu. Min hälsa är ungefär lika fräsch och bra som valfri VS-modell 15 minuter innan catwalk.

Ha tålamod med mig. Please? Har så mycket att diskutera med er och mala sönder era främmande hjärnor med!

Men fram till dess, here's a selfie:

Alla, Vardag | |
#1 - - Grodan :

Så jävla snygg! :D

Svar: Åh, men tack detsamma!
Svatantrya

Upp