Vara dryg på internet, lektion 1

Någon uppmanade sina läsare att skriva dåliga reklamkommentarer om sina bloggar. Vill med den här Lindas svar ändå säga att jag nog nailade det stenhårt.


sofié leifsdotter

tjaaa tjaaa! Har en urusel blogg bara för att jag lider i kli av fingrarna. Har pluggat journalistik men det gör inte bättre på källkritik. Därför tycker jag om konspirationsteorier som man kan hitta på Flashback. Ibland tror jag att folk faktiskt läser och bryr sig och lägger då tvångsmässigt upp bilder på min frukost.

lol. Men allvarligt, den här bloggen är fan min stil. Fast inte alls. (så efter att jag fortfarande säger lol. Tant försöker i alla fall!)

  • Linda

    Eh…. va? Ditt inlägg är så illa skrivet att man inte fattar ifall du skämtar, försöker framavla någon form av ironi eller sarkasm. /Linda

Alla, Vardag | |
#1 - - Becca Boo:

Hahahah! Nej man fattar ju inte alls xD

Svar: för att ha skrivit med dold skärm tycker jag fan inte det var så illa skrivet! haha
Svatantrya

Upp