3 timmar jag aldrig får tillbaka...

Jag borde väl inte vara förvånad, det är ju trots allt ers höghet klantarslet själv vi pratar om. Ändå är jag nog lite smått förvånad över hur jag alltid lyckas skjuta fram gränsen för hur dum i huvudet jag får lov att vara utan att något erbjuder dödshjälp. Imorgon drar vi till småland, jag tänker fanimej vara ledig då. Så därför ska skolarbete och alla andra grejer jag har för mig vara klara till dess. Allt gick enligt planerna när jag igår ÄNTLIGEN lyckades få rätt på saker och började klippa en video jag spelat in för att lägga upp här, plugget skulle jag därför ta idag - "det är inte så mycket" liksom.

Ni tror inte att jag, efter 3 timmars klippande pga en massa "eeeh", lyckas RADERA skiten istället för att spara den? Oh lord alltså. Så idag har jag alltså dubbelt så mycket att göra som jag tänkt. Kollegorna vill ha med mig på den första AWn med deras gäng men jag lär nog sitta fast hela kvällen.

Anyway. Wish me luck, köp en extern hårddisk åt mig och ge mig godis.

 
Alla, Vardag | |
Upp