#Bloppis Kolla in min tradera!

Jag får ofta (okej,chilla lite nu Bettan, ibland är det faktiskt bara) höra att ni/folk uppskattar vilka trasor jag väljer att slänga på mig när jag yrvaket rotar runt i gardroben på morgonen. Lucky you - nu kan ni se ut som mig! Jag behövde sortera ut och lämna plats åt viktigare saker som typ mig själv.

Det kommer fyllas på under dagen och eventuellt ett tag framöver, men här är några av de plagg ni hittar på min tradera just nu. En hel del är aldrig eller nästan aldrig använt, tokbilligt pga rådande platsbrist och dessutom fraktfritt! Edit: Tydligen har tradera ändrats lite sedan sist jag använda kort eller paypal. Jag jobbar även på en Klarna-lösning!

 


Alla, Outfits/Stilinspo | #bloppis | |
#1 - - Lilly:

Wow den röda jackan. ;o

Svar: den är helt fantastisk! men den får inte plats här hemma haha
Svatantrya

Upp