En grillkväll i Maj

Hej och hallå verkligheten! 

Helgen har bjudit på en hel del nya insikter men framför allt en välbehövd paus från plugget. Nu är allting dock som vanligt, om inte lite mer stressat. En vecka till sweden rock är här och och ni hejar på mig fram tills dess va? 

Bilderna från helgen bjuder på mer selfies än grillning men ni får helt enkelt nöja er med min nuna. Huset vi var i var dock det mest underbara jag skådat på länge! Hängmatta i vardagsrummet och en supermysig uteplats som går att skymta lite grann på bilderna.

Jag kan för övrigt omöjligt prioritera bloggen just nu men har verkligen hittat lusten att dela med mig och skriva igen och så fort jag kommer hem från sweden rock kommer jag börja jobba heltid igen med ordentliga rutiner och då kommer allting bli lite lättare att planera i livet. Hoppas ni håller ut till dess! ♡

Alla, Vardag | |
#1 - - anneli:

jag missar sweden rock, så jävla surt..

Svar: åh vad tråkigt..! Vi ska dock bara campa i år :)
Svatantrya

#2 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin dag, kram<3

#3 - - Becca Boo:

Sååå vacker du är kvinna!

Svar: men åh fina du vad snäll du är !
Svatantrya

Upp