Jag älskar människor som embracear både liv och död.

"Jag har cancer, jag kommer ändå dö, let's shop 'til we drop vänner!! Vad ska banken göra? När de kommer på det är jag kanske redan död. Yolo!" (Obs. Påhittat citat ofc.)

Det är såhär man ska leva. Döden är oundviklig. Ibland kommer den som en jävla äcklig parasit och sätter sig i kroppen långt innan vi får gå vidare. Men jag tror man blir lugnare i själen och lever bättre om man accepterar det faktum att det kommer att ske. Embrace it istället för att låta det dra ner dig eller hindra dig. 

Den här kvinnan är fan min idol idag.


Alla, Inspiration/Motivation | |
#1 - - Linda:

hahah coolt

Svar: #fuckthesystem, jag ska ändå dö <3
Svatantrya

#2 - - Bunny Therése:

Hahaha omg for reals? :D :D LYXXXXX

Svar: tjejen fick ju betala tillbaka. men tanten som kommenterade artikeln var ju fan guld!
Svatantrya

Upp